lama

Posted: July 21, 2012 in Uncategorized

memang dah lama aku tak tulis blog..ade dalam 2,3 dekad dah ni..sekarang aku rasa nak buat blog baru..kalau boleh aku nak buat blogspot..kat wordpress ni memang gampang sebab tak boleh nak letak iklan..nak jugak aku merasa duit hasil tulis blog yang tak seberapa tuh..kat blogspot bole taruk layout2 stail..bole taruk emma watson jadi background blog..paling bes, bole taruk chatbox yang membolehkan blogger2 datang tinggal link blog diorang..nak up trafik katenye..tu pon aku tak tau budaya ni ade lagi ke tak..

 

p/s: sekarang dah subuh..

Advertisements
Comments
  1. Anonymous says:

    now its time to work..:D

  2. apictBEL says:

    haiihhh.. bilo la nk jupo tiang nih.. 😦

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s