Archive for July, 2012

lama

Posted: July 21, 2012 in Uncategorized

memang dah lama aku tak tulis blog..ade dalam 2,3 dekad dah ni..sekarang aku rasa nak buat blog baru..kalau boleh aku nak buat blogspot..kat wordpress ni memang gampang sebab tak boleh nak letak iklan..nak jugak aku merasa duit hasil tulis blog yang tak seberapa tuh..kat blogspot bole taruk layout2 stail..bole taruk emma watson jadi background blog..paling bes, bole taruk chatbox yang membolehkan blogger2 datang tinggal link blog diorang..nak up trafik katenye..tu pon aku tak tau budaya ni ade lagi ke tak..

 

p/s: sekarang dah subuh..