paih monoloque bersama haji bo 3

Posted: April 23, 2011 in Uncategorized

haha… aku tulis entry ni sebab atas permintaan haji bo untuk sequel ketiga.. time aku tulis ni haji bo dan paih monoloque keluar tengok bola kat mamak.. jadi macam biasa, takde kaitan ngan diorang.. aku tulis faktor keempat…

faktor keempat. memilih. memilih aku pelik sikit. aku bukan nak jenis gebu cam Katty Perry, bibir cam Angelina Jolie, badan cam Jessica Alba, tak. aku tak mahu semua tu. aku nak bese2 je. sedap mate memandang. cantik sangat kang masalah.

faktor kelima. keperluan. aku rase mempunyai awek bukan la satu keperluan. nafsu tak bergelora lagi. jadi tak perlulah lagi awek buat geli2. haha, cam pervert la plak bunyi.

***

paih monoloque baru sahaja gtalk aku tanye kabar dari mamak..what the fak?? tau la ade sony experia (eja cam ne ntah).. pakai je la mesej.. haha.. (jange maroh paih)

***

apict bel baru sahaja update blog beliau.. feel free to click the link at the side bar..

p/s : hmmm…tak faham aku merapu? klik link kat bawah nih..

paih monoloque dan haji bo

paih monoloque bersama haji bo 2

Advertisements
Comments
  1. Hans says:

    gadis idaman macam mana nih bro?
    cuba brief more clearly
    hahahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s